Subscribe:

Monday, March 14, 2011

فیس بک اور دعوت جہاد وقتال ۔۔۔دوسرا حصہ





جہاد ویب سائٹس کی تشہیر کے لیے فیس بک کا استعمال کرنے سے خاطر خواہ نتائج مل سکتے ہیں ۔۔۔۔
یہ کام فرداً فرداً ہر زائر یعنی وزٹر بھی کر سکتا ہے اور بعض مجاہد ساتھی اگر اس کام کو معمول بنا لیں تو بہتر ہے ۔۔۔۔ اس کا طریقہ یہ ہے کہ آپ کسی فرضی  فیس بک اکاؤنٹ سے ۔۔" لوگ ان "۔۔ ہو کر ، کسی بھی جہادی ویب سائٹ یا بلاگ یا صفحے کا ربط فیس بک وال پر ثبت کریں گے ۔۔ ۔۔۔ اور اس کے نتیجے میں آپ کے جتنے بھی دوست ہیں ان تک اس صفحے کا تعارف پہنچ جائے گا ۔۔۔۔
پچھلی پوسٹ میں یہ ترغیب دلائی جاچکی ہے اور اس کا م کو کرنے کا مختصر طریقہ بھی سمجھا یا گیا تھا ۔۔۔
فی الحال اس کام کے لیے مناسب احتیاط کرنے کا مشورہ دینا چاہتا ہوں ۔۔۔
یہاں میں اپنی پچھلی پوسٹ سے ایک اقتباس دوبارہ نقل کر رہا ہوں ۔۔۔۔۔
وہ مجاہدین جو انٹرنیٹ کی دنیا سے وابستہ ہیں ۔۔۔ ان کے لیے فیس بک کا تعارف نیا نہیں ہوگا  ۔۔۔ اس لیے فیس بک کے استعمال پر تفصیل سے لکھنا وقت ضایع کرنے کے برابر ہوگا ۔۔۔۔ یہاں صرف فیس بک کو دعوت جہاد یا دوسرے الفاظ میں جہادی ویب سائٹس کی مشہوری کے لیے استعمال کرنے کی ترغیب دلانا ہے ۔۔۔۔

۱:
اس مقصد کے لیے فیس بک پر اپنے اصلی اکاؤنٹ کو ہرگز استعمال نہ کریں  ۔۔۔۔

۲:
خاص اس مقصد کے لیے فیس بک پر فرضی نام سے ایک نیا اکاؤنٹ بنائیں ۔۔۔ اس سے  پہلے  آپ کو ایک ای میل بنانی ہوگی کیونکہ  فیس بک کا نیا اکاؤنٹ بناتے ہوئے  ایک ای میل فراہم کرنا ضروری ہے ۔۔۔

۳:
ای میل اور فیس بک اکاؤنٹ بنانے کے لیے پراکسی سرور کا استعمال ضرور کریں ۔۔۔۔ پراکسی سرور کے استعمال کے لیے ایک براؤزر مخصوص کرلیں ۔۔۔ مثلاً  فائر فوکس ۔۔۔۔  اور آئندہ تمام جہادی کاموں کے لیے صرف اسی براؤزر کا استعمال کریں ۔۔۔۔

۴:
تشہیر سے پہلے فیس بک پر زیادہ سے زیادہ دوست  بنالیں ۔۔۔۔ اگر آپ نے ابتدا ہی میں تشہیر شروع کر دی تو ممکن ہے آپ کو زیادہ لوگ دوست بنانا پسند نہیں کریں ۔۔۔۔ تشہیر شروع کرنے کے بعد بھی آپ کے دوستوں کا اضافہ ممکن ہے  لیکن وہ سست روی سے ہوگا ۔۔۔۔  شروع میں اس کام میں ایک ہفتہ لگ سکتا ہے ۔۔۔ کوشش کریں پہلے کم از کم تیس ، چالیس دوست بن جائیں ۔۔۔

۵:
اب آپ جہادی ویب سائٹس کے لنک فراہم کرنا شروع کردیں ۔۔۔۔ اس کا طریقہ یہ ہے کہ جس جہادی ویب سائٹ پر ویجیٹ موجود ہو وہاں کلک کر کے فیس بک اکاؤنٹ داخل کریں ۔۔۔ چند سیکنڈ میں وہ صفحہ خود بخود آپ کے دوستوں کے درمیان گردش کر رہا ہوگا ۔۔۔۔  جس جہادی ویب سائٹ پر ویجیٹ موجود نہ ہو اسے شئیر کرنے کے لیے آپ کو پہلے فیس بک کا صفحہ کھولیں پھر  جہادی ویب سائٹ کا ویب ایڈریس کاپی کر کے اسے اپنی وال میں پوسٹ کردیں  ۔۔۔۔ یہ کام دو سے تین منٹ لے سکتا ہے ۔۔۔

۶:
دوست بنانے اور تشہیری کام کے لیے بھی  ضرور کسی پراکسی سرور کااستعمال کریں ۔۔۔۔  دنیا میں بیشتر پراکسی سرور فیس بک سروس کو سپورٹ کرتے ہیں ۔۔۔۔ لہٰذا اگر ٹور سوفٹ وئیر کام نہ کرے تو  پراکسی فار فری کی ویب سائٹ پر جائیں اور کسی پراکسی ویب سائٹ سروس کو استعمال کرکے دیکھیں ۔۔۔۔۔ فائر فوکس کے ساتھ ۔۔۔۔

۷:
تشہیر شروع کرنے کے بعد بھی دوست بنانے کا عمل جاری رکھیں ۔۔۔اگرچہ وہ سست روی سے ہی کیوں نہ ہو ۔۔۔۔یہ بات یاد رہے کہ فیس بک ایک سوشل نیٹ ورکنگ ویب سائٹ ہے ۔۔۔ جو چیز بھی  آپ اپنے دوستوں کے ساتھ شئیر کرتے ہیں  ضروری نہیں کہ یہ صرف  انہی تک محدود رہے ۔۔۔۔ بلکہ یہ شئیرنگ ان کے وال پر بھی پوسٹ ہوجاتی ہے ۔۔۔ اور اس طرح ناظرین کی تعداد ضرب ہوکر کئی گنا تک پہنچ جاتی ہے ۔۔۔۔۔  اگر آپ فیس بک سے کسی حد تک واقف ہیں تو یہ بات سمجھنا آپ کے لیے دشوار نہیں ہوگی ۔۔۔۔ اللہ سے اجر کی نیت اور اخلاص کی دعا کے ساتھ اس کام کو کریں ۔۔۔

آئیندہ کسی وقت کے لیےادھار:
بلاگزپر  تبصروں  کے ذریعے جہادی ویب سائٹس کی تشہیر کرنا

واللہ غالب علی امرہ ۔۔۔ولکن اکثر الناس لا یعلمون ۔۔۔
آپ کی دعاؤں کا طلب گار
عرفان بلوچ
والسلام

0 تبصرے:

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ