Subscribe:

Saturday, April 2, 2011

ای میل اور تبصرے



السلام علیکم
۱۔ عاصم عمر کی کتابیں حقیقت پر مبنی ہیں یا نہیں ۔۔۔ کیا ان کا تعلق واقعی اہل حق کے ساتھ ہے ؟
۲۔ مولانا فضل الرحمن کا تعلق واقعی اہل حق کے ساتھ ہے یا نہیں ؟
۳۔ القاعدہ میں شمولیت کا کیا طریقہ کار ہے اور کیسے ان سے ملا جائے ؟
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
۱۔  عاصم عمر کے متعلق مجاہدین کے مجموعی خیالات اچھے ہیں ، ہم تو یہی سمجھتے ہیں کہ وہ اہل حق میں سے ہیں دل کے حال سے صرف اللہ ہی واقف ہیں ۔ عاصم عمر کی بعض کتابوں میں اڑن طشتریوں اور اس جیسے کئی دیگر غیر مرئی خیالات کو ایسے بیان کیا گیا ہے جیسے وہ حقائق ہیں حالانکہ ان معلومات کا ماخذ مغرب سے درآمد شدہ ہے ۔ البتہ مولانا عاصم عمر کی سب سے پہلی کتاب تیسری جنگ عظیم اور دجال نہایت عمدہ کتاب ہے ۔ کیونکہ اس کتاب کا ماخذ احادیث رسول صلی اللہ علیہ وسلم ہیں ۔
۲۔ یہ سوال تو فضل الرحمن سے پوچھنا چاہیے ؟
۳۔ القاعدہ میں شمولیت کے لیے ، تنظیم کے اندر سے سفارش ہونا ضروری ہے ۔۔۔ سفارش بھی صرف اس کی قبول کی جاتی ہے جو آپ سے اچھی طرح واقف ہو ۔۔۔ اگر آپ یہ کہیں کہ میں القاعدہ کے کسی مجاہد سے واقف نہیں ، تو یہ بات غلط ہو سکتی ہے ، ممکن ہے کہ آپ کے واقف کاروں میں سے کئی افراد القاعدہ یادیگر مجاہدین سے منسلک ہوں ، ایسے جن افراد پر آپ کا شک ہو آپ ان سے اپنی خواہش کا ذکر کریں ، انشاء اللہ وہ آپ کی رہنمائی کر دیں گے ۔۔۔۔

::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: :::
عرفان بھائی ابھی بتاو کہ فضل الرحمان کے قافلے پر جو حملہ ھوا وہ اچھا ھوا کہ نہیں؟ یہ اس بات کی دلیل ھے کہ مجاھدین ان کے مخالف ہے.ابھی دیکھو سب کچہ ظاھر ھوا. ان دھماکے کے بارے میں مجھے ضرور جواب دیں؛
ابو البراء
میں نے یہ کب کہا کہ مجاہدین فضل الرحمن کے مخالف نہیں ہیں ۔۔۔ جو کچھ کہا تھا وہ صرف یہ تھا کہ بعض شخصیات سے اسلحہ سے نہیں قلم سے لڑا جاتا ہے ۔۔۔
دوسری بات یہ ہے کہ آپ نے فضل الرحمن اور منور حسن کے بارے میں ایک ہی طرح کا سوال پوچھا تھا، میرا خیال ہے کہ فضل الرحمن اور منور حسن کو ایک ہی نظر سے دیکھنا ٹھیک نہیں ہے ۔۔۔
فضل الرحمن اس کے مقابلے میں انتہائی سنگین جرائم میں ملوث ہے ۔۔۔ اور اس کی سیاست کرپشن سے خالی نہیں ۔۔۔ بلکہ وکی لیکس کے انکشافات میں سے ایک یہ بھی تھا کہ اس شخص نے امریکہ سے وزیر اعظم کا عہدہ بھی طلب کیا تھا ، بلکہ صحیح الفاظ میں جھولی پھیلا کر بھیک مانگی تھی ۔۔۔
فضل الرحمن جتنا بھی مذہب کا رنگ لگائے حقیقت یہ ہے کہ خود مذہبی حلقوں میں فضل الرحمن انتہائی ناپسندیدہ ترین شخصیات میں شامل ہو چکا ہے ۔۔۔ ہو سکتا ہے مجاہدین نے سوچا ہو یہ مناسب وقت ہے ۔۔۔
::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: :::
السلام علیکم ۔۔
۱۔ یہ بتائیں کہ طالبان حکومت اور اسلامی حکومت میں کوئی فرق ہے ؟ اگر کوئی معمولی سا بھی فرق ہے تو بتا دیں ؟
۲۔ لندن، برطانیہ سے تعلق رکھنے والے  لو کی کے بارے میں معلومات حاصل کے کے بتائیں کہ وہ کون ہے ، کیوں ہے ، کیسے ہے اور جیل میں کیوں نہیں ہے ؟ اس کا گانا اوبامہ نیشن سن کر بتائیے گا
۳: امریکہ اور برطانیہ میں بہت سے لوگ یہ چاہتے ہیں کہ ان کی افواج افغانستان ، عراق وغیرہ سے واپس آجائیں؟ کیا ہر ایکشن ان باتوں کو مد نظر رکھ کر لیا جاتا ہے ؟
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
۱: یہ سوال کے بجائے ایک چیلنج لگ رہا ہے ، مجھے یہ چیلنج قبول نہیں ۔۔
۲:لوکی نے اب تک کوئی ایسا جرم نہیں کیا ہے جس پر اسے جیل ہوجائے ، اوبامہ یا امریکہ کے خلاف آواز اٹھانے پر کوئی جیل میں نہیں چلا جاتا ، ہاں ہتھیار اٹھانا منع ہے ۔
۳: میں نے اب تک کوئی ایکشن نہیں لیا ، لیکن جو لوگ لیتے ہیں ان کے متعلق ہمیں بھروسہ رکھنا چاہیے کہ وہ ان سب باتوں کو جانتے ہیں ، اور اپنے علماء سے پوچھ پوچھ کر قدم اٹھاتے ہیں ۔۔
::: ::: ::: ::: ::: ::: ::: :::
الحمدللہ ایسے کئی افراد ہیں جنہوں نے ای میل پر رابطہ کر کے مجھ سے دریافت کیا ہے کہ مجاہدین کے ساتھ کیسے شامل ہوا جائے ، اور اس سلسلے میں ان کی رہنمائی کی جائے ۔۔۔ لہٰذا ایک ہی سوال پر جوابات بار بار دہرانے کی ضرورت نہیں ہے ۔

ایک دوسرے مجاہد ساتھی پاکستانی جہادی تنظیموں ، جیش، بدر، حزب ، لشکر وغیرہ کے ساتھ ٹریننگ لینے سے متعلق میری رائے پر متفق نہیں ہیں ۔۔۔ بھائی یہ میرا صرف مشورہ تھا اور میں نے کوشش یہی کی تھی کہ اخلاص کے ساتھ اپنے ساتھی کو جواب دوں ۔۔۔ اگر آپ سمجھتے ہیں کہ اس میں کوئی نقصان نہیں تو آپ وہاں تربیت لے سکتے ہیں ۔۔۔ ۔

ہندوستان کے مجاہد ساتھی چاہتے ہیں کہ ان کی رہنمائی کی جائے اس بلاگ کے توسط سے میری درخواست ہے کہ اس موضوع پر تحاریر لکھ کر مجھے روانہ کریں ۔۔۔۔ تاکہ میں اسے بلاگ پر پوسٹ کرسکوں ۔۔۔جزاک اللہ 

آپ کی دعاؤں کا طلب گار
عرفان بلوچ

0 تبصرے:

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ