Subscribe:

Thursday, June 2, 2011

دیر بالا کی کہانی

الحمدللہ ::

۳ جون ۲۰۱۱

مجاہدین نے افغانستان سے ملحق دیر بالا کی تحصیل براول کے علاقے شل تلو میں واقع پاکستانی سیکیورٹی فورسز کی چیک پوسٹوں پر حملہ کیا ۔ جس کے نتیجے میں مرتدین کا بھاری جانی نقصان سامنے آیا ہے ۔ ہلاک ہونے والے پولیس اور لیویز کے اہلکار بتائے جا رہے ہیں ۔ مجاہدین افغانستان کے علاقے سے داخل ہوئے اور کامیاب کارروائی کرنے کے بعد بسلامت واپس لوٹ گئے ہیں ۔ اس حملہ کے بعد علی الصبح پاکستان آرمی کے ہیلی کاپٹروں کے ذریعے ۲۷ اہلکاروں کی لاشیں ڈسٹرکٹ ہیڈکوارٹر ہسپتال لائی گئیں ۔ جب کہ بعض کو وہیں دفنا دیا گیا ۔ مجاہدین نے اس حملے میں ان سرکاری اسکولوں کو بھی تباہ کر دیا ، جنہیں چھاؤنی کے طور پر استعمال کیا جا رہا تھا ۔ بتایا جا رہا ہے کہ اس چھاؤنی میں ۴۰ سے ۶۰ اہلکار تعینات تھے ۔ کہا جا رہا ہے کہ ۱۲ سیکیورٹی اہلکار بدستور لاپتہ ہیں ، شبہ ہے کہ ان اہلکاروں کو مجاہدین اپنے ساتھ لے گئے ہیں ۔ اللہ اکبر کبیرا ۔۔۔


ناپاک افواج کاوحشیانہ ظلم و ستم


اس تباہی کے اگے روز پاکستان آرمی کے گن شپ ہیلی کاپٹروں نے علاقے کے اوپر پروازیں کیں اور یہاں کے مکینوں کے گھروں پر بم باری کر کے متعدد مسلمانوں کو شہید اور ان کے گھروں کو مسمار کر ڈالا ۔تاکہ پاکستانی فوج کی وحشیانہ شیلنگ کے نتیجے میں شہید ہونے والے مسلمانوں کو حملہ آور دہشت گرد کہہ کر اپنے کارنامے گنوانے کی ناکام کوشش جاری رکھی جائے ۔

ان ظالموں نے جان بوجھ کر ایک مسجد کو بھی حملے کا نشانہ بنایا اور اسے شہید کر دیا ۔تاکہ اگلے روز کے اخبارات میں اسے مجاہدین کے کھاتے میں ڈال کر عامۃ المسلمین کو دھوکہ دیا جا سکے ۔

واللہ المستعان علینا ۔۔۔

پاکستانی حکام کا غم و غصہ ، افغان حکومت پر

آج کے اخبارات کی شہہ سرخیوں میں سے ہے کہ پاکستانی حکام اپنا غم و غصہ افغانستان کی حکومت پر نکال رہے ہیں ۔ پاکستانی حکام کا کہنا ہے کہ افغانستان سے ملحقہ پاکستانی علاقوں میں دراندازی افغانستان سے ہوتی ہے اور نیٹو اور ایساف فورسز کو دہشت گردوں کے خلاف کارروائی کرنا چاہیے ۔ جب کہ حقیقت یہ ہے کہ اللہ کی نصرت سے افغانستان میں جنگ کا حال یہ ہے کہ اس وقت نیٹو اور ایساف کو اپنا ہوش نہیں ہے ۔۔۔ اوروہ محض پاکستان کے کہنے پر مجاہدین کے ان اقدامات کے خلاف سدباب کرنے کا سوچ بھی نہیں سکتے ۔۔۔ چنانچہ دونوں ایک دوسرے کے اوپر کیچڑ اچھال کر ہی بیٹھ رہتے ہیں ۔۔۔
وللہ الحمد والمنۃ ۔۔۔۔

واللہ غالب علیٰ امرہ ولکن اکثر الناس لا یعلمون



1 تبصرے:

Tausif Hindustani said...

Allah jald hi in muratdon ko ruswa karega , insha Allah

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ