Subscribe:

Monday, June 6, 2011

آرمی آفیسر کی خواہش


Assalamwoalikum
Dear Irfan!!! I belong to Pakistan Army, my rank is Major and I am serving Army for the last 12 Years. I am writing this email to you from a cyber café. Because,  as a security precaution I cannot use internet from our Cantt Area. I used to read from your older blog, and tried to contact you last month but unfortunately I found your blog was closed. Now I am happy to see you once again here on this new blog. May Allah protect you and all your brothers.
Coming to the point, Dear Brother, I want to leave Army and make Hijrah to join my Mujahideen Brothers in the land of Jehad. I have wife and children with me.  But I have no idea whether you people will make trust on me and accept me as your Mujahid brother or no.
It is hard to believe but this is truth that Allah has blessed me with Hidayah. And I know that Pakistani Government and our Army Leadership are betraying this Ummah. They are the oppressor and I don’t want to be with them anymore and Jehad is the duty on every Muslim on earth to be fulfilled.
I also want to know about some Internet Security, because it is difficult for me to visit Cyber Café every time for this purpose. Can I freely use internet to make contact with you from Cantt Area. May be you are expert in this field.
I need help in different directions, especially I want to know, how you people will accept me, or in this case what do you suggest for me.
I am sorry I cannot type in Urdu but hope you will respond
I m eagerly waiting for your reply

Allah Hafiz
A Brother of yours in Pakistan Army


وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ برکاتہ
میرے بھائی !! اس سے پہلے کہ میں آپ کو کوئی مشورہ دوں، کچھ اور سوالات ہیں جو میرے ذہن میں جنم لے رہے ہیں ۔ آپ نے یہ نہیں بتایا کہ کیا  آپ استعفی دینے کی پوزیشن میں نہیں ہیں، میرا خیال ہے کہ میجر رینک کا آفیسر آرمی کو استعفیٰ بھی دے سکتا ہے اور اس کا استعفیٰ قبول بھی کیا جاسکتا ہے ۔
دوسرا سوال آپ کی فیملی کے متعلق ہے ، لیکن اس سوال کے بعد پیچ در پیچ سوالات کا سلسلہ شروع ہو جائے گا ۔اس لیے اس کو موخر کرتا ہوں۔ یہاں آپ کے اور دیگر ساتھیوں کو مفید معلومات کے طور پر عرض کردوں کہ اس وقت جہاد کی سرزمین پر یہ صورتحال ہے کہ عام طور پر فیملی کے ساتھ ہجرت کرنا ممکن نہیں رہا ، اور اب نئے ساتھیوں کو فیملی کے ساتھی ہجرت کی اجازت نہیں ملتی ۔ ویسے آپ کو استثنیٰ مل سکتا ہے ۔کیوں کہ آپ کا کیس فرق ہے ۔ صرف یہ جاننا ضروری ہے کہ کیا آپ کی فیملی بھی آپ کے خیالات سے اتفاق کرتی ہے ۔ بچوں کی تعداد نہ میں پوچھوں گا نہ آپ بتائیے گا کیونکہ یہ آپ کے لیے مشکلات پیدا کر سکتی ہے ۔
ویسے ہماری  خواہش ہے کہ آپ یا آپ جیسے افراد ہمیں آرمی میں مزید میسر آجائیں اور آپ لوگ آرمی نہ چھوڑیں بلکہ وہیں رہ کر آپ مجاہدین کے لیے زیادہ کاررآمد ہوسکتے ہیں ۔ کیا آپ بھی ایسا نہیں سوچتے ۔ اللہ تعالیٰ آپ کو اپنی حفاظت میں رکھے ہم مخصوص اہداف کو نشانہ بنانے کی خواہش رکھتے ہیں نہ کہ پوری کی پوری آرمی ہمارے زیر ہدف ہے ۔اور اس سلسلے میں ہمیں آپ جیسوں کی معاونت درکار ہے ۔
ویسے بھی ہجرت کے بعد مجاہدین زیادہ کارآمد نہیں رہتے ۔ یہ پورا ایک فلسفہ ہے جسے ہم انفرادی جہاد کا نام دیتے ہیں اور یہ موجودہ دور میں جنگ حکمت عملی کا بہترین طریقہ ہے ۔اس بات کو تفصیل سے سمجھنا ہو تو انفرادی جہاد کے عنوانات تلاش کریں اور اس پر زیادہ سے زیادہ مطالعہ کرنے کی کوشش کریں ۔امید ہے آپ یمن سے جاری ہونے والے انگریزی جریدے انسپائر سے متعارف ہو چکے ہوں گے ۔ اگر نہیں تو میرا سب سے پہلا اور سب سے مفید مشورہ آپ کے لیے یہی ہوگا کہ بلا تعطیل انسپائر کا مطالعہ شروع کردیں ۔ اس میں انفرادی جہاد کی اہمیت پیدا کرنے کی خاص سعی کی جارہی ہے جسے اپنانے میں مجاہدین پہلے ہی تساہل کا شکار ہیں۔ غزوۃ الہند بلاگ ٹیم کا  بھی یہی ارادہ ہے کہ انفرادی جہاد کے موضوع کو بلاگ پر خاص جگہ دی جائے ۔

انٹرنیٹ سیکیورٹی کا معاملہ اہم ہے ۔۔۔  کینٹ کے اندر انٹرنیٹ کا استعمال محفوظ بنایا جا سکتا ہے  ۔۔۔۔
 آپ جو انٹرنیٹ استعمال کرتے ہیں اگر وہ آرمی کی طرف سے فراہم کردہ ہے یا جو کمپیوٹر استعمال کرتے ہیں وہ آرمی کے لوکل نیٹ ورک سے منسلک ہے تو اس کے استعمال میں خطرہ ہے ۔
لیکن آپ کوئی ایسا کمپیوٹر یا لیپ ٹاپ استعمال کریں جو کسی لوکل نیٹ ورک کا حصہ نہیں ۔۔۔ بلکہ علیحدہ ہے ۔۔۔ تو اس کے ساتھ کوئی وائرلیس انٹرنیٹ ڈیوائس استعمال کر سکتے ہیں ۔۔۔ 
یہ تو تھا کینٹ میں استعمال ہونے والے  کمپیوٹر سے متعلق ۔۔۔ اس کے بعد ایک اور احتیاط یہ کریں کہ پراکسی سرور کا استعمال کریں
اس پر تکنیکی معاونت آپ کو ہمارے بلاگ پر مل جائے گی ۔۔ یا گوگل پر سرچ کر لیں۔۔۔ پراکسی سرور کے استعمال کا آسان طریقہ یہ ہے کہ آپ ٹور سوفٹ وئر کا استعمال کریں ۔۔۔ جو فائر فوکس کے بنڈل کے ساتھ اس لنک سے دستیاب ہے
پھر فائر فوکس کو جہادی مقاصد سے اور دیگر براؤزر کو عام مقاصد سے استعمال کریں
یہ یاد رکھیں کہ مجھ سے رابطہ خطرے سے خالی نہیں اس لیے صرف اتنی معلومات یا گفتگو پر اکتفا کریں جو آپ کے لیے خطرے کا باعث نہ بنیں  ۔۔۔ جب ہمیں آپ سے خفیہ معلومات درکار ہوں گی تو انکرپٹڈ پیغام کے ذریعے رابطہ کریں گے ، جس کے لیے ہم اسرار المجاہدین کا استعمال کرتے ہیں  ۔ اسرار المجاہدین کس طرح استعمال کیا جاتا ہے یہ آئیندہ بلاگ پر نشر کر دیا جائے گا ۔
ویسے اس کا استعمال آسان ہے ۔۔۔ انسپائر کے پہلے شمارے میں بھی ملاحظہ کر سکتے ہیں ۔

ایک اور سوال یہ بھی ہے کہ کیا آپ کا رابطہ مجاہدین سے ہے یا آپ میرے ذریعے سے رابطہ کرنا چاہتے ہیں ۔۔۔ اگر میرے ذریعے سے رابطہ کے خواہش مند ہیں تو یہ ممکن نہیں ۔۔۔ ہو سکتا ہے آپ نے مجھ سے صرف مشورہ ہی طلب کیا ہو ۔۔۔  بہر حال رابطہ آپ کو خود تلاش کرنا ہوگا ۔۔۔میں صرف آپ کے حق میں دعا کرسکتا ہوں ۔۔۔

اللہ آپ کو دین اسلام پر استقامت عطا کریں ، راہ جہاد میں اخلاص کے ساتھ شرکت کی توفیق دیں ، اور آپ عزم اور حوصلے کے ساتھ اللہ کے دشمنوں کے خلاف  اللہ کے راستے میں جنگ کریں ۔۔۔ اللہ آپ کے نیک اعمال قبول فرمالیں ، اور آپ کو شہادت کا عظیم مرتبہ عطا کر کے جنت میں انبیاء ، صدیقین ، شہداء اور صالحین کا ساتھی بنائیں ۔۔۔ آمین ۔۔۔

آپ کا بھائی

عرفان بلوچ

3 تبصرے:

Anonymous said...

Asalam Alaikum.No brother my advice is to not leave this army.The munafikeen and murtadeen also want this that the muslims who have Jzba of Islam in their heart leave this army.Mujahideen not want to destroy this army they only want them on right path.Becouse this army can be very useful for Islam they have advance weapons an also other ammunation.the need is of general like Salahuddin for this army an it is very important for the people like u in the army.u should work undr cover for islam an mujahideen an try to make a network of mujahideen in army so that the religious an actual muslim army officer can take over the leader ship,take command of this army.JazakAllah

Anonymous said...

Assalam-O-Alaikum, ma yeh pochna chahta hun k guzishta dino jo brigadier aur majors arrest hoy han kia un ka aap se taaluq ha?

Anonymous said...

May ALLAH protect all mujahideen in forces who have similar thinking, i can forsee a rebeliion with army soon.

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ