Subscribe:

Sunday, June 26, 2011

آؤ پاکستانیو جشن منائیں



 کفریہ ریاست کے جاں باز محافظوں نے سات  گھنٹے کے طویل آپریشن کے بعدکلاچی  تھانے کا کنٹرول دوبارہ حاصل کرلیا ۔
ڈزز  ڈزز  ڈز ز۔۔ ۔۔۔آہا ۔۔۔ ہوائی فائرنگ ۔۔۔ خوشی میں ۔۔۔ ناچو ۔۔۔ گاؤ ۔۔۔ جشن مناؤ ۔۔۔

واہ بھئی آج تو اخبار بھرا ہوا ہے تمہارے جاں بازوں کی دلیری اور مہارت کے قصوں سے ۔۔۔ کہا جا رہا ہے کہ آپریشن کامیاب  ۲۰ یرغمالی اہلکاروں کو چھڑوا لیا گیا ۔۔۔۔دہشت گرد اتنے عقل سے پیدل تھے کہ  موت سامنے دیکھ کر بھی یرغمال بنائے گئے بیس اہلکاروں پر پھولوں کی پتیاں نچھاور کرتے رہے ۔۔۔۔ نہ نہ پاگل نہ تھے ۔۔۔۔ وہ تو طاغوت کے سپاہیوں سے محبت کرتے ہیں ۔۔۔ لڑنے تھوڑا ہی آئے تھے ۔۔۔۔  

اور سنو!!!   ۔۔۔۔ دہشت گرد اپنا منصوبہ بتا کر آئے تھے ۔۔۔ ڈی آئی جی امتیاز شاہ کو ۔۔۔ سرکار ہم فلاں فلاں ساتھیوں کو چھڑوانے کے لیے حملہ کر رہے ہیں۔۔۔۔ہو سکتا ہے اخباریوں  کے نزدیک گھاس چرے ہوئے ہوں ۔۔۔۔میں سوچتا ہی رہ گیا کہ   کیا ان میں سے ایک نے زیادہ گھاس کھا لی تھی آتے ساتھ ہی مین گیٹ بھی بند کر دیا ۔۔۔یا پھر وہ طارق بن زیاد رحمہ اللہ کا واقعہ نیا نیا پڑھ کر آیا ہوگا ۔۔۔۔بہت جذباتی ہو رہا تھا بے چارہ ۔۔۔۔ یا پھر ۔۔۔۔ اسے پلان نہیں بتایا تھا امیر صاحب نے صرف ڈی آئی جی کو بتایا تھا ۔۔۔

لو جی اور سنو ۔۔۔۔اور اڑاؤ مضحکہ دجالی نشریات کا ۔۔۔۔ جب کارروائی شروع ہوئی تو تھانے کے اندر پہلے سے ۲۲ اہلکار موجود تھے ، پھر کہتے ہیں ، ۱۰ اہلکار شہید ہوگئے ، پھر کہتے ہیں ۴ زخمی حالت میں پائے گئے ، پھر یہ ۲۰ یرغمالی اہلکار کہاں سے ٹپک پڑے  ۔۔۔ دیکھنا یار بارش تو نہیں ہو رہی تھی آسمان سے اہلکاروں کی تھانے میں ۔۔۔۔

آہاں!!! ۔۔۔۔ یاد آیا ۔۔۔  ایک  اور لطیفہ بھی سنا ۔۔۔ ایک درجن دہشت گرد اندر داخل ہوئے تھے کارروائی کے لیے (اخباری خبر) ۔۔۔ پانچ حملہ آور مارے گئے (اخباری خبر )۔۔۔۔ بقیہ سات کے بھاگنے کی خبر کسی نے جاری نہیں کی ۔۔۔ کیوں جی اس میں سبکی کا ڈر ہے ۔۔۔لگا دو یار ۔۔۔ ذلالت اور ڈھٹائی میں فرق ہوتا ہے ۔۔۔
ویسے یہ سپاہیوں میں اتنی عسکری مہارت کس نے اتنی کوٹ کوٹ کر بھری ہے  ؟؟؟؟

دجالی میڈیا سے جھانکتی حقیقتیں ایک مجاہد کی نظر سے 

ہمارا محتاط اندازہ ہے کہ مجاہدین کی تعداد تین سے پانچ کے درمیان تھی
حملہ آور مجاہدین کی تعداد بڑھاکر پیش کرنے کا جدید فلسفہ عسکریات میں اس وقت کام آتا ہے جب ناپاک سیکیورٹی اداروں کی نام نہاد مہارت کا سکہ ذلت اور رسوائی کے بدنما دھبوں سے اپنی حیثیت کھو نے لگتا ہے  ۔۔۔  کبھی کہا جاتا ہے سینکڑوں جنگجوؤں کا پاک فوج کی بے سروساماں چوکیوں پر حملہ ۔۔۔۔مزید ہنسی اس وقت آتی ہے جب وہ حملہ ناکام ہوتا ہے ۔۔۔
ہلاک ہونے والے اہلکاروں کی تعداد دس سے اٹھارہ کے درمیان ہے ۔ جن میں ایس ایچ او اور تفتیشی افسر نمایاں ہیں
پولیس کے مکروہ ادارے پر ذلت و رسوائی کا ٹیکہ ماتھے پر علیحدہ سجایا ۔۔ اللہ اکبر ۔۔۔
مجاہدین کی کامیابی یہ ہے کہ ہاتھ ایک بھی نہیں لگا ۔۔۔ تین ہوں یا پانچ سب نے شہادت کو گلے لگا لیا
سچ ہے ۔۔۔
واللہ غالب علیٰ امرہ ولکن اکثر الناس لایعلمون


اللہ پاک ساتھیوں کی شہادت اپنی بارگاہ عالی میں قبول فرمالیں ۔۔۔ آمین۔۔
یہ تحریر طنز و مزاح میں لکھنے کی کوشش کی ہے ۔۔۔ کوئی ساتھی آزردہ خاطر نہ ہو

غزوۃ ہند میں شریک آپ کا شرارتی مجاہد بھائی
عرفان بلوچ

33 تبصرے:

شازل said...

آپ کو بھی مبارک ہو
یہ مجاہدین امریکیوں کو قتل کیوں نہیں کرتے افغانسان جانے میں کوئی مشکل تو پیش نہیں آئی۔

ابو جمال said...

آپ کو بھی مبارک ہو بہن

فیصل said...

شازل بہن نہیں بھائی ہیں۔ قلمی نام ہی ایسا رکھا ہوا ہے۔

افتخار اجمل بھوپال said...

آپ بہت سنجيدہ آدمی لگتے ہيں ۔ مزاح لکھنا ہی نہيں آتا ۔ ميں تو آجکل اپنے ہی مسائل ميں ٹی چلانے اور اجبار پڑنے سے دُور ہوں ۔ جشن کيسا ؟ دو يا تين حملہ آور ہلاک ہوئے اور سات يا دس پوليس والے ۔ يہ سب کيا ہو رہا ہے ؟؟؟

عرفان بلوچ said...

ابو جمال :::
بھائی میں بھی کنفیوز ہوگیا آپ کے بہن کہنے پر شازل بھائی بہن نہیں ہمارے بھیا ہیں ، میں نے ان کے بلاگ سے کنفرم کیا ہے

شازل :::
وہ شازل بھائی کسی کو بتانا نہیں دراصل ہم امریکی ایجنٹ ہیں نا اس لیے انہیں قتل نہیں کرتے ، ایک امریکی ہی کیا ہم تو یہودی اور بھارتی ایجنٹ بھی بننے کے لیے تیار ہیں جو زیادہ پیسے دے دیں ان کے لیے کام کرتے ہیں
معاف کیجیے گا آپ کے بلاگ سے اندازہ تو یہی ہوتا ہے کہ آپ کافی سمجھدار آدمی ہوں گے ۔۔۔ اللہ سبحانہ وتعالیٰ سے دعا ہے کہ آپ سمیت تمام مسلمانوں کے دلوں اور دماغوں کو توحید اور جہاد کے لیے کھول دیں ۔۔۔

درویش خُراسانی said...

عرفان انکل ہم بھی چھوٹے پٹاخے چلائیں؟؟؟

ٹوس ٹوس ڈز
ارے یہ ایک لگ گیا باقی فیل ہوئے

عرفان بلوچ said...

ظالمو مجھے انکل تو نہ کہو

ابھی تو رشتے آنے شروع ہوئے ہیں

Anonymous said...

غزوہ ہند میں شریک آپ کا شرارتی مجاہد بھائی۔ تو یہ حس بھی ہے آپ کے اندر۔ میں تو سمجھی تھی مجاہدین بہت سنجیدہ مزاج ہوتے ہیں

جاوید گوندل ۔ بآرسیلونا ، اسپین said...

پولیس کے ادارے میں کالی بھیڑیں ہی نہیں بلکہ غالبا پورا ادارہ ہی کرپٹ ہور رہا ہے۔ مگر اسکا مطلب یہ نہیں کہ انکی جان کی بلی چڑھا دی جائے؟

کیا آپ سمجھتے ہیں کہ آپ بندوق کی گولی سے لوگوں کو موت کی نیند سلا کر دوسروں سے افضل کام کر رہے ہیں؟

ماسوائے قتل و غارت کے آپ لوگ کچھ نہیں کر رہے۔ اگر کوئی یہ سمجھتا ہے کہ یوں کر کے وپ اسلام یا مسلمانوں کی خدمت کر رہا ہے تو تو وہ سخت دہوکے میں ہے۔ ایسا کرنے سے نہ تو انقلاب آئے گا اور نہ ہی لوگ زیادہ مسلمان ہوجائیں گے۔ اور ایسا کرنے سے مسلمانوں کی ایک بنی بنائی اور مضبوط ریاست کمزور ہوگی جسکا فائدہ لازمی طور پہ کفار کو ہوگا۔

تنخواہ دار معمولی لوگوں کی جان لینے سے کیا نظام بدل جائیگا؟ خدا نخواستہ فرض کر لیں کہ پاکستان میں حکومت اور اداروں کے نام کی کوئی شئے باقی نہیں بچی اور بندوق کی نالی سے بات کرنے والے پورے پاکستان پہ قابض ہوگئے ہیں۔ تو آپ کے خیال میں کیا آسمان سے من سلوٰی اترنے لگے گا۔

انارکی پھیلے گی اور خطے سے اچھے یا برے جیسے بھی ہیں مگر ہیں مسلمان انکا ایک دن صفایا ہوجائے گا۔ اور کیا یہ اسلام کی خدمت ہوگی؟

آج جن لوگوں نے آپ کے ہاتھوں بندوق تھمائی ہے۔ جو اپنا پیسہ آپ پہ اور آپکے ہاتھ میں دئیے اسلحے پہ لگا رہے ہیں
وہ کل آپ سے کئی صورتوں میں واپس لیں گے۔

اداروں سے پاکستانی ریاست کے نظام سے ہر دوسرے پاکستانی کو شکایت ہے مگر اسکا مطلب یہ نہیں کہ آپس میں ہی ایک دوسرے کو خاٹ کھان شروع کر دیں۔ ایسا کرنے سے کوئی نتیجہ برآمد نہیں ہوگا۔

آج تک دنیا میں کہیں بھی تشدد اور طاقت کے زور پہ کوئی انقلاب نہیں آیا ۔ اور دیرپا ہو۔

اسلام دنیا کا وہ انقلاب ہے جس نے دنیا کی تاریخ بدل ڈالی مگر اسلام نے دلوں کو جیتا اور بوجود مشکل حالات کے اسلام پھیلا اور پھیل رہا ہے مگر یہ کسی بندوقیئے کی بندوق کے زور پہ نہیں پھیل رہا۔ بلکہ امریکہ اور یوروپ میں بھی اپنی حقانیت اور سمجھانے والوں کی نرم خوئی کی وجہ سے پھیل رہا ہے۔ انکی زبان ، رہن سہن، اور کردار کے عملی نمونے کی وجہ سے نہائت بڑے بڑے دماغ ان سے
متاثر ہوتے ہین اور اسلام کی کھوج کرتے ہیں۔

جبکہ جہاد کے نام پہ قتل و غارت سے تو مسلمانوں میں اضافے کی بجائے کمی ہوتی جارہی ہے۔ کبھی جہادی تنظیموں کے پاکستان کے اندر بم دھماکوں اور خودکش دھماکوں سے۔ کبھی اسکے ردعمل میں اداروں کی چڑھائی سے ۔مسلمانوں کو مار کر تعداد کم کر کے، کیا یہ اسلام کی خدمت ہے؟

جہاد کرنا ہے تو جہالت کے خلاف کریں۔ لوگوں کو اچھے اور برے کی تمیز سکھائیں۔ اور جہاں تک ہوسکے دوسروں کے کام آئیں۔ جب تک معاشرہ تبدیل نہین ہوگا ۔ تب تک تبدیلی نہیں آئے گی۔

مگر ایک بات طے ہے کہ تشدد دے کوئی تبدیلی نہیں آئے گی بلکہ انارکی میں اضافہ ہوگا ۔

قرآن و سنت کا بغور مطالعہ کریں کہ کتنی بار اپنے مسلمان بھای سے نرم خوئی کی ہدایت اور تاکید ہے اور کتنی بار اسکی گردن مارنے کا حکم ہے۔ اگر فیصلہ آپ کے حق میں آئے تو بے شک ایسی قتل و غارت پہ آپ لوگ جشن منائیں۔ اور اگر فیصلہ اسکے خلاف آئے تو پاکستانی مقتولین سے معافی مانگیں۔ اللہ کریم غفورورحیم ہے۔

Behna Ji said...

ظالمو مجھے انکل تو نہ کہو

ابھی تو رشتے آنے شروع ہوئے ہیں

:) :)
mujahidon kay under hise mzah hoti hay owr bohat khoob hoti hay...saaf suthri owr sharaee hudud kay under alhumdulillah.

Behna Ji said...

durwaish khurasani abhi aap chotay hain isi liyay aap ka nishana pakka nahi hay,bas aik hi lga...:)

ابو جمال said...

جاوید گوندل صاحب

مودبانہ سوال ہے کہ پاکستانی فوج نے قبائلی مسلمانوں پر مظالم ڈھا کر اسلام کی بڑی خدمت کر لی ہے

اور یہ عافیہ صدیقی بہن کو چند ہزار ڈالرز کے عوض فروخت کرنا تو شریعت مطہرہ میں افضل اعمال میں سے ہے ۔ اف اللہ کتنا عظیم اجر کمایا ہے ہماری خفیہ ایجنسیوں نے

ہمارے مجاہد بھائیوں کے اہل خانہ کے ساتھ زیادتیاں کرنے پر تو یہ لوگ اللہ کے نہایت مقرب بندوں میں شامل ہوجاتے ہوں گے آپ کے نزدیک

فتنہ تو وہ لوگ اٹھا رہے ہیں جو ان مظالم کے خلاف ہتھیار اٹھائیں

بات یہ ہے کہ یہ نئی نسل ہے نا خاص طور پر جن کی عمریں کم ہیں اللہ سبحانہ و تعالیٰ نے ان کے دلوں میں جہاد کی محبت ایسے بسا دی ہے کہ آپ کی تحریروں سے ان پر رتی بھر بھی اثر ہونے والا نہیں

درویش خُراسانی said...

بہنا جی کچھ نشانہ کچا تھا کچھ پتاخے چائنہ والے تھے ،

Abu Talha Ansaari said...

ifran bhai itna shughal>>>???

Anonymous said...

ہر کاروئی کے بعد ہم آپس میں اسی طرح کے جملوں ساتھ شغل کرتے ہیں ۔

ابو جمال said...

اگر آپ جرات کر کے اپنا کوئی نام بھی تخلیق کرلیں تو آپ کے بارے میں ایک تاثر قائم کرنا آسان ہوتا
یہ شوشے چھوڑنے کے لیے
Anonymous said...
کے نام سے آنے کی کیا ضرورت ہے

Abu Usama said...

Mujahideen ki tadad total 4 thi....
Abu Usama waziri

haya said...

ye comments parh k dil khush huwa ..ALLAH mere sub mujahid bhaio ki hifazat kare ameen

Anonymous said...

:)

Behna Ji said...

bhaee darwaish khurasani ptakhay to desi istimaal kiya krain. ab pakistani itny bhi gay guzray nahi k ptakhay tak na bna skain :) ab aakhir dr. abdul qadeer sahab kay hamwatan hain ham :)

عرفان بلوچ said...

ابو اسامہ بھائی

مجاہدین کی تعداد چار بھی نہیں تھی
صرف دو عدد تھی

ان میں سے بھی ایک عورت اور ایک مرد

اللہ اکبر کبیرا

Anonymous said...

Irfan bhai yahan urdu man kis tarah post krty han???

Tausif Hindustani said...

in muratadon w kafiron ki dastan ek jaisi hai, kahin bhi wardat ho inke bayanat ek jaise hi hote hain, sirf jhoot , aur aisa jhoot ki koi aql rakhne wala shaksh inki baat ki hawa nikaal de , jaise ki amerikion, Sheikh Osama RAh. ke waqiyaat men kia , lagta hai inke dimaagh maflooz ho gaye hain , kabhi kuch bayan dete hain kabhi kuch, aise hi hindustani government ka haal hai

ابو جمال said...

اردو میں ٹائپنگ کے لیے بلاگ دیکھیں اردو ٹائپنگ کے عنوان سے

یہ بلاگ تکنیکی معاونت کے زمرے میں آپ کو مل جائے گی

Tausif Hindustani said...

epic browser download karen ,typing bilkul asaan ,hindi, urdu, farsi, arabi, kai zubaano men

Anonymous said...

السلام علیکم
الحمد للہ
یہ پوسٹ ابو جمال بھائی کے لئے کے جو میرا نام تخلیق کروانا چاہتے ہیں
ابو جمال بھائی آپ ہی کوئی نام تجویز کردیں جس سے آپ کو تاثر قائم کرنے میں آسانی ہو۔
السندی یا الہندی ٹھیک ہے؟

lovexenon22 said...

subhanAllah.....kia khoob mehfil jami he....aap sb c guxarish h k mere liey bht xada dua kia karen....blkey wo tmam DHSHAT GRD jo underground kam kr rahe hn k liey khasoosi dua ka ehtamam karen...Allah tala jld wo wqt laey jb hm log is taghooti nixam k atab c nikal kr islam ka ghalba dekh saken...
:'(

Abu Usama said...

mazrat irfan bhai !!
PNS mehran wali karwai par tabsara post karna chah raha tha... us main mujahideen ki tadad 4 thi.... ghalati se is post par ho gya....

Abu Usama said...

Irfan bhai!
aap se 1 aur baat bhi karna chah raha tha k jo bhai tabsara kartey hain for example javed barsilona ya jawwad khan.... in ko zara halka hath rakh kar piyaar se jawab dayna chahiye.....

عرفان بلوچ said...

جاوید گوندل صاحب کو میں نے نہ تو کوئی جواب دیا ہے نہ ہی کوئی جواب دینا مناسب ہے

ان کے متعلق گمان یہی ہے کہ یہ بات سمجھنے کے لیے تیار نہیں ہیں ایسے میں ان سے اعراض ہی بہتر ہے

hamza said...

this is the best blog ,,i ever seen...
irfan bhai...ALLAH ap ko jaza e kheer day...
ameen

NAAMI G said...

آمین

Anonymous said...

مدت سے آرزو تھی کہ یا اللہ پولیس کے ساتھ بھی ویسا ہی سلوک ہو جیسا یہ عوام الناس کے ساتھ کرتی ہے ۔

طالبان ساتھیوں نے دل کی یہ خواہش پوری کردی ۔ اللہ تعالیٰ قدم قدم پر ان دلاوروں کی حفاظت کرے اور انہیں کامرانیاں عطا فرمائے ۔

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ