Subscribe:

Wednesday, June 22, 2011

اسرار المجاہدین کا استعمال سیکھیں


السلام علیکم ورحمۃ اللہ
انٹرنیٹ پر احتیاط کے حوالے سے پہلے عرض کیا جاچکا ہے کہ مجاہد ساتھی ایک دوسرے سے رابطہ کرتے ہوئے اس بات کی احتیاط کیا کریں کہ انٹرنیٹ پر  اپنی اصل شناخت ظاہر نہ کریں  ۔ اگر کسی وجہ سے ایسا کرنا ضروری ہو تو پھر خفیہ رابطہ کی کوشش کریں ۔ اس کے علاوہ مجرمین کی نشاندہی یا اس جیسی دوسری حساس معلومات کے تبادلہ کے لیے بھی  خفیہ رابطہ ضروری ہے ۔ خصوصا ویب سائٹس کے منتظمین سے رابطہ کرتے ہوئے احتیاط کئی درجہ بڑھا لینی چاہیے ۔ کیونکہ جہادی ویب سائٹس کی سرویلنس کا امکان انٹرنیٹ پر سب سے زیادہ ہے ۔خفیہ رابطہ کے لیے اسرار المجاہدین کے استعمال کے لیے اس سے پہلے بار بار ترغیب دلائی جاتی رہی ہے ۔
انٹرنیٹ کی دنیا پر مجاہدین کی بڑھتی ہوئی تعداد کو دیکھ کر خوشی ضرور ہوتی ہے لیکن یہ جان کر دکھ اور افسوس ہوتا ہے کہ اللہ اور اس کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کے واضح احکامات کے باوجود احتیاطی تدابیر اختیار کرنے میں مجاہدین کی اکثریت خاصی سست واقع ہوئی ہے ۔ اور بارہا اس کے کافی سنگین نتائج  سامنے آچکے ہیں ۔
اس بے احتیاطی کی ایک وجہ مجاہد ساتھیوں میں اسرار المجاہدین کے استعمال کے بارے میں زیادہ معلومات کا نہ ہونا ہے ۔غزوۃ الہند بلاگ کی ادنیٰ سی   کاوش  پیش خدمت ہے ۔ ہماری کوشش ہے کہ فوری اور آسان طریقہ تعلیم  کے لیے تصویری خاکوں کی مدد سے اسرار المجاہدین کا استعمال سکھایا جائے ۔







نوٹ کرنے کی باتیں :
عام چابی کے ذریعے سادہ ٹیکسٹ کو صرف انکرپٹ کیا جاسکتا ہے ، ڈی کرپٹ نہیں کیا جاسکتا
انکرپٹڈ پیغام کو ڈی کرپٹ (یعنی سادہ ٹیکسٹ میں تبدیل )کرنے کے لیے مخصوص چابی کی ضرورت ہوتی ہے ، اور یہ مخصوص چابی آپ کے سوا کسی کے پاس نہیں ہوتی ۔
جس مجاہد ساتھی کو پیغام بھیجنا ہو آپ کے پاس اس کی دی ہوئی عام چابی ہونی ضروری ہے ۔ کسی اور کی عام چابی سے پیغام انکرپٹ تو ہو جائے گا لیکن ڈی کرپٹ نہیں ہو سکے گا ۔اور یہ غلطی نئے ساتھیوں میں عام ہے ۔






واللہ غالب علیٰ امرہ ولکن اکثر الناس لا یعلمون

11 تبصرے:

ghazi said...

JAZAKALLAH O KHIRA................... bhai is ko pdf formet me kr dain
ta k is ko pc me save kia ja ske

ابو جمال said...

آپ نے مشورہ تو مناسب دیا ہے لیکن یہاں زیادہ تفصیلات تو ہیں نہیں بس دو تصویری خاکے ہیں
ہو سکتا ہے کچھ لوگوں کو ابھی بھی استعمال میں دشواری ہو تو اس کی روشنی میں ضروری اضافہ کرنے کے بعد انشاء اللہ پی ڈی ایف میں بھی رکھ دیں گے

Anonymous said...

جزاک اللہ خیرا کثیرا

Anonymous said...

جزاک اللہ خیرا کثیرا

Anonymous said...

اسلام و علیکم
برادر ان مخصوص چابیوں کو کیسے بناییں؟

ابو جمال said...

چابیاں اسرار المجاہدین سوفٹ وئر کے ذریعے بنائیں
اگر آپ کے پاس یہ سوفٹ وئر نہیں ہے تو پہلے اسرار المجاہدین سوفٹ وئر ڈاؤن لوڈ کرنا ہوگا
جس کا لنک اوپر فراہم کیا گیا ہے جہاں غزوۃ الہند بلاگ کا ٹائٹل ہے وہاں دیکھیں پانچ لنکس ہیں ان میں درمیان والا اسرار المجاہدین کا لنک بھی ہے

Anonymous said...

meray aziz bhai,'israr ul mujahideen'ko download karnay mushkil ho to kia isi link par bhe apkay sath rabtay ma reh saktay han ?Allah swt ap par apni bayshumar rehmatain farmaye..amin.kia ma mli jihad ma hissa lay skti hun?mgr kasay?kia jihad ma muslim khwateen hissa nhen lay saktien???

عرفان بلوچ said...

میری قابل احترام بہن !رابطہ تو یہاں بھی کیا جاسکتا ہے لیکن بعض معلومات خفیہ اور حساس ہوتی ہیں ان کے لیے اسرار المجاہدین کا استعمال کرنا ضروری ہوتا ہے

لہٰذا اگر آپ ہمیں کسی قسم کی حساس معلومات دینا چاہیں تو ہم سے اسرار کے ذریعے رابطہ کریں اور اگر عام رابطہ کرنا چاہیں تو یہاں اور ای میل پر کر سکتی ہیں

Anonymous said...

assala mo alaikum
bhai mein is website per new hn mjhe kuch smjh nahe araha hy k kesy use kn or kya krn plz ap meri help karain..

Anonymous said...

assalamoalaikum bhae jan code b lagaya mgr file open nahe ho rahe

Anonymous said...

BHAI AP AL SHABAB SOMALIA KI WEBSITE KA LINK BTA SKTE HEN ?

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ