Subscribe:

Thursday, September 22, 2011

سی ڈیز کی تقسیم کے بارے میں

محترم بھائی ! السلام علیکم
 
مجھے ایک سی ڈی ملی ہے جس میں مجاہدین کی تازہ ویڈیوز اور ترانے موجود ہیں ۔ ایک فائل میں مجاہدین کی مختلف  ویب سائٹس کے پتے بھی لکھے تھے ۔ اسی سے دیکھ کر آپ کا بلاگ بھی وزٹ کیا ۔ یہ دیکھ کر خوشی ہوئی کہ مجاہدین اب انٹرنیٹ پر بھی کام کر رہے ہیں ۔ الحمد للہ

میں ( ) کی اسٹوڈنٹ ہوں ، میں جاننا چاہتی ہوں کہ بڑی تعداد میں سی ڈیز کاپی کرنی ہوں تو اس کا کیا طریقہ ہوتا ہے ۔ کیوں کہ کمپیوٹر سے کاپی کرنے میں تو بڑا ٹائم لگ جاتا ہے ۔ آپ اس سلسلے میں میری ہیلپ کردیں کیوں کہ ہم کئی دوستیں ہیں اور ہم مل کر کئی سو کی تعداد میں یہ سی ڈیز بنا کر تقسیم کرنا چاہتی ہیں ۔ بازار سے کروانے میں خطرہ ہے اس لیے آپ سے پوچھ رہی ہوں ۔
 
جزاک اللہ
آپ کی بہن
وعلیکم السلام ورحمۃ اللہ وبرکاتہ
میری قابل احترام بہن 
سب سے پہلی بات تو یہ کہ مجاہدین کی ویب سائٹس سے رابطہ کرتے ہوئے کئی احتیاطوں کی ضرورت ہوتی ہے ۔ اس سے متعلق مواد آپ کو ہمارے بلاگ اور دوسری جہادی ویب سائٹس پر مل جائے گا ۔ اس بات کا امکان موجود ہوتا ہے کہ دشمن ہم سے رابطہ کرنے والی ای میلز کی چھان بین کرتا ہو اس لیے  بہتر ہوتا کہ آپ اپنی درسگاہ کا نام نہ لکھتیں کیوں کہ اسے بیان کرنے کی کوئی ضرورت نہیں تھی ۔

اللہ تعالیٰ آپ کے ارادوں میں کامیابی عطا فرمائے ۔ بلاشبہ سی ڈیز کی تقسیم نہایت اہم کاموں میں سے ایک ہے اور شاید ہماری بہنیں یہ کام بھائیوں کی نسبت بہتر طور پر کر سکتی ہیں ۔۔۔ میری دعائیں آپ سب کے ساتھ ہیں ۔۔۔ اللہ تعالیٰ ان تمام بھائیوں کے کاموں میں برکت ڈال دیں جو یہ کام کر رہے ہیں ۔

میری اس سلسلے میں جو کچھ معلومات ہیں وہ فراہم کر دیتا ہوں ۔۔ یہ معلومات ان کے لیے اہم ہو سکتی ہیں جو مستقل بنیادوں پر سی ڈیز کی تقسیم کرنا چاہتے ہوں ۔ کیوں کہ اس کے استعمال سے بہت سا وقت بچایا جا سکتا ہے ۔

اس کے لیے جو ڈیوائس استعمال ہوتی ہے وہ ڈپلیکیٹر کہلاتی ہے ۔ یہ مختلف تعداد کے پینلز میں دستیاب ہے ۔ مثلا سات ، نو ، یا گیارہ ۔۔۔ جن میں سے ایک سورس یا ماخذ ڈی وی ڈی روم ہوتی ہے ، جب کہ بقیہ سلیو یا کاپئیر روم کہلاتی ہیں ۔ اور ایک پینل میں خود کار منی کمپوٹر ہوتا ہے جہاں سے کاپی کی کمانڈ کنٹرول ہوتی ہے ۔  اس کا استعمال نہایت آسان ہے ۔

تصویر دیکھیے ۔




یہ ڈیوائس پاکستان میں بسہولت دستیاب ہے اور اس پر کوئی پابندی نہیں ہے ، آپ کسی مرد کو بازار بھیج کر منگوا لیجیے ۔  نام ہے اس کا  
CD/DVD/Copier/Duplicator








مندرجہ ذیل لنک دیکھیے حفیظ سینٹر کا ۔ یا مزید معلومات کے لیے سرچ کر لیں ۔۔۔


میں یہ مشورہ بھی دینا چاہوں گا کہ آپ سی ڈیز کے بجائے ڈی وی ڈی ڈپلی کیٹر کا انتظام کریں  ۔ کیوں کہ ایک ڈی وی ڈی میں ، ایک سی ڈی  کی نسبت چھ گنا سے زائد ڈیٹا سما سکتا ہے ۔ جب کہ کاپی کرنے کے وقت اور قیمت میں کوئی نمایاں فرق نہیں ہے ۔  کئی ویڈیوز ایک ڈی وی ڈی میں فراہم کردیے سے بار بار تقسیم کی زحمت سے بچا جا سکتا ہے ۔


یہ بھی خیال رکھیے گا کہ عام تقسیم کے لیے مجاہدین کے مشہور اور قابل اعتماد  میڈیا سے ریلیز ہونے والی ویڈیوز کے سوا دوسری ویڈیوز ڈالنے سے اجتناب کریں ۔۔۔
آپ کی رہنمائی کے لیے مجاہدین کے قابل اعتماد میڈیا مراکز میں سے چند کے نام پیش کر رہا ہوں :
السحاب میڈیا ، الملاحم میڈیا ، الفرقان میڈیا ، ادارہ حطین ، الکتائب میڈیا ،  عمر میڈیا ، الامارۃ   اور  الاندلس میڈیا  ،وغیرہ  ۔۔۔

والسلام

آپ کا بھائی
عرفان بلوچ

3 تبصرے:

Anonymous said...

irfan bhai apnay mera mashwara nahi mana
ap kohi acha sa business khol lay takay apka dimagh in choozo say hat jaye because ap sara din isi chakar mein apna dimaagh kharab kartain ho
please ap achay insaan ho please do not waste your time and stop killing each other and i curse on our all army that they killing our Brothers.
apka bhai
RASHID KHAKHI

ارتقا حیات said...

بہت خوب


اللہ مسلمانوں کو ان کا حقیقی مقام عطا فرمائے


ٓٓآمین

دانش said...

عرفان بھائی
میرے پاس پرانی قسم کا ڈپلیکیٹر موجود ہے جس میں آئی ڈی ای پورٹ ہے لیکن مسئلہ یہ ہے کہ بازار میں اب صرف ساٹا پورٹ والے کاپیر ملتے ہیں ۔ انہیں لگانے کے لیے اڈاپٹر آتا ہے لیکن وہ کاپی صحیح نہیں کرتا

مجھے مشورہ دیں کہ کیا کروں

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ