Subscribe:

Monday, September 26, 2011

ایم کے ایس کے نام

السلام علیکم ورحمۃ اللہ برکاتہ

 نہ بھائی نہ ۔۔۔ میں ہرگز بھی آپ سے ناراض نہیں ہوں ۔ ای میل نہ آنے کی وجہ ناراضگی نہیں بلکہ مصروفیات ہیں ۔ پھر آپ نے بھی تو لگا تار پانچ چھ ای میل کر دیں تھیں ۔ جواب تو ایک ہی مرتبہ دینا تھا ۔
آپ کی فراہم کی ہوئی تفصیلات میں نے بہت عرصہ قبل ہی مجاہدین کو روانہ کر دی تھیں ۔ اگر مجاہدین نے آپ سے رابطہ نہیں کیا تو اس کی وجوہات میرے علم میں نہیں ہیں ۔ اگر آپ کے شہر میں میرا کوئی ذاتی واقف کار مل جائے گا تو امید ہے اسے آپ سے ملنے ضرور بھیجوں گا ۔

آپ نے مرتدین کے بارے میں جو معلومات فراہم کی ہیں وہ نہایت کارآمد ہیں ۔ مجھے امید ہے کہ مجاہدین ان معلومات سے ضرور فائدہ اٹھائیں گے ۔ اللہ تعالیٰ آپ کی اور تمام مجاہدین کی حفاظت فرمائے ۔

آپ جرات مند ضرور ہوں گے لیکن فوجیوں سے اس انداز سے گفتگو کرنے میں نقصان کا اندیشہ بھی ہے لہٰذا میں آپ کو احتیاط کا مشورہ دوں گا ۔ چیک پوسٹ یا چھاؤنی میں فوجیوں سے نہ الجھا کریں اور بالکل عام سے انداز میں اپنا کام مکمل کر کے جلد از جلد گھر واپسی کیا کریں ۔

آپ نے جس جاسوس کا ذکر کیا ہے ، اسے قتل کرنے سے پہلے مجاہدین کو شہادتوں کی ضرورت ہوگی ۔ کیوں کہ الحمداللہ مجاہدین کی کوشش ہوتی ہے کہ وہ ہر حال میں شریعت کے پابند رہیں ۔ اور بغیر شہادت محض جاسوسی کے الزام میں کسی کو قتل کردینا جائز نہیں ہے ۔ اب یا تو مجاہدین آپ سے رابطہ کریں گے ، یا پھر آپ کو خود آگے بڑھ کر کوئی جرات مند قدم اٹھا لینا چاہیے ، بشرطیکہ آپ کو اپنے دعوے پر علم الیقین حاصل ہو ۔

آپ ذہنی طور پر اس کام کے لیے تیار رہیں لیکن اس وقت تک انتظار کریں جب تک ہم علماء سے اس بارے میں دریافت نہ کر لیں ۔

آپ نے کلاشن کوف مانگی ہے ، اور کہا ہے کہ ان شاء اللہ ایک گولی کے بدلے ایک شکار کریں گے ۔ اگر آپ دس مرتدین بھی شکار کرنے میں کامیاب رہے تو یہ بہت بڑی کارروائی ہوگی ۔۔۔ لیکن ہمارے لیے یہ جاننا ضروری ہے کہ آپ کے ذہن میں کارروائی کی صورت کیا ہو گی کہیں ایسا نہ ہو کہ آپ فدائی طرز کی کارروائی چاہتے ہوں ۔ اگر ایسا ہے تو یہ قابل عمل نہیں ہے کیوں کہ اس کے بعد آپ کے اہل خانہ ، اس ناپاک دشمن کے ہاتھوں تعذیب کا نشانہ بن سکتے ہیں ۔

آپ تفصیلات سے آگاہ کر دیں ان شاء اللہ آپ کو کوئی نہ کوئی ہتھیار فراہم کر دیا جائے گا ۔۔۔۔ یہ بھی بتائیں کہ اگر آپ کو صرف رقم فراہم کر دی جائے تو کیا آپ اپنے لیے ہتھیار کا بندوبست کر سکتے ہیں یا نہیں ؟؟؟
والسلام علیکم ورحمۃ اللہ

غزوہ ہند میں شریک آپ کا مجاہد بھائی
عرفان بلوچ

واللہ غالب علیٰ امرہ ولکن اکثر الناس لا یعلمون

0 تبصرے:

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ