Subscribe:

Thursday, June 28, 2012

قیدی مجاہدین کو انتقاماً شہید کیا گیا


ہری پور
۲۷  جون  ۲۰۱۲

خبر ہے کہ تین قیدی مجاہدین کو زہریلے انجکشن دے کر شہید کر دیا گیا ہے ۔ ان تینوں کی لاشیں ہری پور کے مختلف علاقوں سے برآمد ہوئیں ۔ خفیہ ایجنسیاں ، عام طور پر اس انداز سے قیدی مجاہدین کو شہید نہیں کرتیں۔ لہٰذا اس  واقعہ کے پیچھے انتقام کا جذبہ واضح طور پر محسوس کیا جاسکتا ہے ۔ ان شہداء  کی پوسٹ مارٹم رپورٹس سے معلوم ہوا کہ تینوں کی گردن یا ریڑھ کی ہڈیاں بھی ٹوٹی ہوئیں تھیں۔
یہ بات ہم تقریبا یقین کے ساتھ کہہ سکتے ہیں کہ ان قیدیوں کو تفتیش کے دوران تشدد کرکے ہلاک نہیں کیا گیا ، کیوں کہ عام طور قیدیوں سےاہم معلومات ان کی گرفتاری  کے ابتدائی چند دنوں میں مکمل کر لی جاتی ہے، اور ان ہی دنوں میں قیدیوں پر زیادہ تشدد کیا جاتا ہے  ۔  اس کے بعد ضروری تفتیش کے لیے تشدد کا استعمال شاذ و نادر ہی ہوتا ہے ۔ اگر مزید تفتیش کے لیے تشدد کی  ضرورت ہوگی تو کسی مخصوص قیدی کے لیے ہو سکتی ہے ، بیک وقت تین قیدیوں کے لیے اتنے عرصے بعد تشدد کا ہونا محال نظر آتاہے ۔وہ بھی ایسے قیدی جو کہ مختلف علاقوں سے تعلق رکھتے ہوں اور جنہیں مختلف اوقات میں گرفتار کیا گیا ہو ۔

یہ بات بھی غور طلب ہے کہ ان تینوں شہیدوں کی لاشیں ، ہری پور کے تین مختلف داخلی راستوں سے برآمد ہوئیں ، گویا  ناپاک درندوں نے ان کی لاشوں کو ایک جگہ اکٹھا پھینکنے سے جان بوجھ کر گریز کیا تاکہ زیادہ سے زیادہ وسیع علاقے تک مسلمانوں میں خوف و ہراس پھیلا کر جہاد میں شرکت کرنے اورمجاہدین کا ساتھ دینے کے خوف ناک انجام سے ڈرایا جائے ۔

غور طلب  امر یہ ہے کہ اس واقعہ سے صرف ایک روز قبل طالبان کی طرف سے انٹرنیٹ پر ایک ویڈیو ریلیز کی گئی جس میں ان سترہ پاکستانی فوجیوں کو ذبح کرتے ہوئے دکھایا گیا ہے ، جنہیں چند روز قبل اپر دیر کے علاقے سے اغوا کیا گیا تھا ۔ہمارا گمان یہ ہے کہ ناپاک افواج نے  اپنے فوجیوں کے قتل کا انتقام لینے کے لیے ، پہلے ان قیدیوں کی گردنیں توڑ یں پھر انہیں زہریلے انجکشن دے کر شہید کیا اور ان کی لاشیں پھینک کر چلے گئے ۔

اللہ تعالیٰ ان مجاہد قیدیوں کی شہادت قبول فرما لیں

میری ناقص رائے ہمیشہ یہی رہی ہے کہ اگر اللہ تعالیٰ مجاہدین کو کسی معرکے میں مرتدین پر فتح عطا فرمائیں اور انہیں یہ موقعہ فراہم کریں کہ وہ ناپاک فوجیوں کو گرفتار بھی کرلیں تو مجاہدین کی پہلی کوشش یہ ہونی چاہیے کہ وہ ان گرفتار فوجیوں کے بدلے اپنے قیدی ساتھیوں کی رہائی کی منصوبہ بندی کریں ، اگرچہ ایسا کرنا ہر موقعہ پر ضروری نہیں ۔

اللہ تعالیٰ ہماری حق کی طرف رہنمائی کریں، ہم سے راضی رہیں اور وہ کام لیں جو ہمیں جنت کے قریب لے جائے
آمین

1 تبصرے:

Anonymous said...

dear os video ka link kaya hay jis may army walo ko zibah kiya gaya hay plz link ka confirm kr du take wo video dek sako????

تبصرہ کریں

آپ کے مفید مشوروں اور تجاویز کی ضرورت ہے
آپ اپنی شکایات سے بھی آگاہ کر سکتے ہیں
بحثوں میں مخالفت بھی کر سکتے ہیں لیکن حدود و قیود کے ساتھ
جزاک اللہ